اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۲۰۱۷

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی رسما افتتاح شد

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی رسما افتتاح شد
در جریان مراسم افتتاحیه سی و هشتمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام تختی از خانواده شهید فخیمی تقدیر شد.
۲۰:۲۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

سی و هشتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی با حضور کشورهای ارمنستان، آذربایجان، بلاروس، بلغارستان، گرجستان، مجارستان، هند، قزاقستان، قرقیزستان، مغولستان، رومانی، تاجیکستان، ترکمنستان، ترکیه، اوکراین و نمایندگان کشورمان از صبح امروز در سالن شهید پور شریفی شهر تبریز آغاز شده است و بعد از ظهر فردا با مشخص شدن نفرات و تیم های برتر به پایان می رسد.

مراسم افتتاحیه این مسابقات ساعت 19 برگزار شد که در جریان آن از خانواده شهید فخیمی تقدیر شد و هدیه ای به رسم یادبود توسط بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی و خدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی به خانواده این شهید اهدا شد.

همچین از داوور نماینده اتحادیه جهانی کشتی از کرواسی نیز تقدیر شد.

گروهی از ورزشکاران جوان نیز همراه با زنگ و ضرب مرشد به اجرای ورزش باستانی و زورخانه ای پرداختند.

بعد از سخنرانی استاندار آذربایجان‌شرقی قسمتی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی و حسن روحانی، رئیس جمهور درباره تاریخ آذربایجان، مردم و شهدا و بزرگان این خطه از کشور پخش شد که با تشویق و استقبال حاضران در سالن همراه بود.

امروز عصر نسبت به مسابقات صبح جمعیت بیشتری به سالن شهید پور شریفی تبریز آمده بودند و با تشویق های خود گرمابخش مسابقات بودند. حضور سه هزار نفر در سالن حضور دارند.

در هنگام دیدار پرویز هادی و احمد میرزاپور در مرحله نیمه نهایی سنگین وزن، تبریزی ها با شعارهای ترکی نماینده شهرشان را تشویق و به او روحیه می‌دادند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین